אתר הקואליציה למאבק בתוכנית השר אטיאס לבניית עיר של 150,000 תושבים, לחרדים בלבד, על היישוב חריש באזור ואדי ערה

שלי יחימוביץ', איפה את חיה?

אתמול היינו במפגש עם חברת הכנסת שלי יחימוביץ', בחממה בקיבוץ עין שמר. הגענו לחממה הישר מהמאהל החדש, שהוקם יום קודם לכן בפרדס חנה(נקדיש פוסט נפרד לעניין בהמשך השבת). הזמנו את יושבי האוהלים להצטרך אלינו למפגש ולהעלות בפני ח"כ יחימוביץ' את מצוקתם. רצינו לדעת גם מה עמדתה מנושא מצוקת הדיור והמחאה המשתוללת, ומה דעתה על בניית עיר לחרדים בלבד בחריש, כאשר 10 דקות משם, בפרדס חנה, זוגות צעירים לא יכולים לעמוד ביוקר המחיה וגרים באוהל.

נעשה פה פאוזה קטנה, ונאמר שמעולם לא פגשנו פוליטיקאית שאנחנו כל כך מסכימים עם עמדותיה העקרוניות, שהיא כל כך מנותקת מהציבור וממה שמתרחש בו.

שלי סקרה את משנתה הכלכלית חברתית. כבר במהלך הצגת הדברים נדהמנו לשמוע שמחאת הקוטג' ובעקבותיה מחאת הדיור, הן מחאות מסוכנות, כיוון שתוצאותיהן בלתי נשלטות. היא סבורה, כנראה , שגלי המחאה הנוכחיים צריכים להיות מכוונים על ידי מישהו מרכזי שיוכל לכוון את תוצאותיהם, שהרי ביבי ינצל את מחאת הקוטג' כדי לייבא מוצרי חלב, או לנסות להעביר את הרפורמה בקרקעות שלו, שרק תמסור עוד קרקעות לידי בעלי ההון. שלי היקרה, זה שביבי ינסה לסובב כל דבר כדי לקדם את האג'נדה הכלכלית המושחתת שלו זה ברור וידוע, הציבור כבר הבין עם מי הוא מתעסק. אבל לבוא ולומר שהמחאה היא לא אחראית? המחאה לא אמורה להיות אחראית, אתם הפרלמנטרים אמורים להיות אחראים, ולפעול כמתבקש מהמחאה. אם אין באפשרותך לבלום את המהלכים של ביבי, לפחות רדי ממגדל השן והצטרפי לגלי המחאה, כך שיוכלו להתרגם לכוח פוליטי בעתיד.

כשסיימה שלי להציג את משנתה, הדיון נפתח לשאלות. היא הצליחה להתגבר באלגנטיות על מספר שאלות שעסקו בגבולות 67 ותוכנית השלום שלה. ואז קם אחד מיושבי האוהלים בפרדס חנה, ושאל אותה מה עמדתה בנושא מאבק האוהלים. היא אמרה שהמאהל ברוטשילד נמצא מספר דקות הליכה מהבית שלה, אך היא לא טרחה ללכת לשם, כי היא לא פוליטיקאית פופוליסטית שמחפשת הזדמנויות לתמונות וכותרות. אם היא היתה שר האוצר או שר השיכון אז בוודאי כבר היתה אומרת את עמדתה בעניין. כאן אנחנו נכנסנו לדיון ושאלנו אותה לא מהי עמדתה האישית בעניין, אלא מה עמדת מפלגת העבודה בנושא?  67% מהדיור המוזל בעשור האחרון הלכו ישירות ל7% מאוכלוסיית ישראל – הציבור החרדי. בזמן שזוגות צעירים בכל הארץ ישנים באוהלים, אלפי יחידות דיור מוקמות לחרדים בלבד. הרי במרחק 10 דקות מפרדס חנה, בחריש, הולכת ומוקמת עיר ענק לאוכלוסיה חרדית בלבד, שאף זוג צעיר מהאזור לא יוכל לגור בה. שלי ענתה שהמאבק שלנו הוא מוצדק , אבל בתור ח"כית היא צריכה לברור את המאבקים שהיא נרתמת אליהם, כי היא עסוקה בהמון מאבקים, שכולם מוצדקים בפני עצמם. אנחנו אמרנו, שלא יתכן שיבוא אלינו לאזור נבחר ציבור, ויגיד לנו שמאבק תושבי האזור אינו על האג'נדה שלו. הגיע הזמן שאנחנו הבוחרים נסתכל בעיניים של נבחרי הציבור שלנו ונשאל אותם  - מה עשיתם בשבילנו היום? זה מה שהחרדים שואלים את נבחרי הציבור שלהם, לכן הם משרתים אותם בנאמנות. המאבק בחריש אינו איזה עניין סקטוריאלי שמתרחש בפריפריה. זהו עניין בעל חשיבות לאומית שמתפוצץ עכשיו במחאת הדיור, זוהי הנצחת העוני והנבדלות של הציבור החרדי, זהו נישול תושבים מבתיהם ואדמותיהם, זהו נסיון אומלל להקים שוב ערי פיתוח לחרדים, שיהיו בכיה לדורות, כמו ערי הפיתוח שהוקמו כאן לפני 60 שנה ועדין מתבוססות במעגל העוני.

שלי היקרה, את באמת פרלמנטרית יקרה ומוערכת. אנחנו מוכנים לחתום על כל חוק שקידמת. אבל את לא יכולה להתבצר בעמדת הח"כית המוערכת והעסוקה, הפרינססה שבוחרת מאבקים בפינצטה. את מעמידה את עצמך לראשות מפלגת העבודה. יש סקרים הטוענים שיש לך אפילו אפשרות לזכות. בעבר מי שרצה להיות ראש מפלגת העבודה טיפח אספירציות להנהיג את מדינת ישראל. זה לא יקרה בסיבוב הבחירות הנוכחי, אך כל מי שרוצה לקחת את המושכות של מפלגת העבודה, צריך לנהל אסטרטגיה שתייצב את מפלגת העבודה כאלטרנטיבה שלטונית אמתית, לפחות בסיבוב הבא. רצינו לדעת מה לדעתה צריכה להיות עמדת מפלגת העבודה בעניין חריש ומצוקת הדיור. שלי לא הייתה מוכנה לענות על העניין הזה והמשיכה הלאה לשאלות האחרות.

להערכתנו יש יכולות להיות שתי סיבות להתעלמות הזאת של שלי מהנושא -

1. שלי טורחת רבות על חוקיה בוועדת הכספים ובנתה קשרי עבודה ענפים עם גפני וליצמן, והיא אינה מעוניינת לסכן את קשריה ופועלה עם המגזר החרדי. ייתכן שהיא לא הפוליטיקאית הנקיה והצחה שסולדת מהזדמנויות פופוליסטיות, אלא פוליטיקאית מחושבת שלא רוצה להתעמת עם הציבור החרדי. כלומר יכול להיות ששלי מכרה אותנו, הציבור החילוני, עוד לפני שנכנסה למערכה בכלל.

2. אפשרות שנייה היא ששלי באמת חושבת כמו חברת כנסת בודדה במערכה, שנאבקת בכוחותיה הדלים למען הצדק, אך אינה מסוגלת לפתח חזון רחב יותר למפלגת העבודה ולמדינת ישראל, לרתום ציבורים נרחבים למטרותיה, ליצור שותפויות פוליטיות מורכבות, כנדרש מראש מפלגה שרוצה להוות אלטרנטיבה אמתית לשלטון ביבי, הטייקונים וש"ס.

שלי היקרה, אם את באמת רוצה לעשות שינוי בישראל, הגיע הזמן לרדת ממגדל השן, להתחבר לציבור, להתחבר למאבקים שקורים בשטח, לרדת מהבית , ללכת 10 דקות ברגל ולהגיע למאהל ברוטשילד. זה לא רחוק. זה לא עוד 'פוטו-אופ', זה מאבק אמיתי שקורה בכל הארץ.

את לא יכולה לבוא לקבוצות אזרחים שנאבקות, בתל-אביב, בפרדס חנה, בחריש, להתבונן להם בעיניים ולומר להם שאת עסוקה מדי בכדי לעזור להם. לא זו הדרך לחבר אליך ציבורים וקהלים בישראל. זוהי הדרך להישאר צדיקה, ובודדה.

אם יש בייננו כאלה שהתפקדו למפלגת העבודה, והצביעו לשלי יחימוביץ' אנו קוראים לכם – פנו אל שלי, תגידו לה שהתעלמותה מעניין חריש, מעתיד האזור כולו ומסוגיות ליבה שיפגעו בעתיד מדינת ישראל ובחוסנה הכלכלי איננה מתקבלת על הדעת! העבירו אלינו את מכתביכם ונשמח לפרסם אותם.

17 תגובות

  1. אלון בן-ארי
    Posted 22 ביולי 2011 at 13:29 | Permalink

    חותם על כל מילה

  2. אייל ברוך
    Posted 22 ביולי 2011 at 13:30 | Permalink

    שלי שלי..שם יפייפה
    אני אוהב את דרכך,בינתיים
    אך יחד עם זאת עדיין רב הנסתר
    ומכל הפטפטת והדיבורים ששמעתי ואילו שעדיין לא
    אדם נשפט בעיקר לפי מעשיו והתמודדותו עם אתגרים שעל סדר יומו.
    כיום כבר יותר ויותר אנשים יודעים בדיוק למה הם מצפים ורוצים כאן ומן הסתם יתמכו במועמד
    שיחזיר להם את השפיות לחיים ולא פחות את הערכים שרובנו חונכנו וגדלנו אליהם ורוצים להמשיך להעבירם לדורות הבאים.בגאווה!
    תודה.sheqma47@gmail.com

  3. שארי
    Posted 22 ביולי 2011 at 14:20 | Permalink

    למה אתם לא מפרסמים בפייסבוק? את כל הפוסט הזה?

  4. זטלמן דוד
    Posted 22 ביולי 2011 at 15:27 | Permalink

    שלי צודקת בזה שמחאת הקוטג עלולה לסכו את המשקים המיצרים את החלב – יבוא החלב ומוצרין יעשה על ידי המשפחות המפורסמות האוחזות אותנו בצוואר וביבי יחגוג . אני לא מבין למה שלי צריכה להניף את דגל המאבק בחריש ולסכן את עבודתה הפרלמנטרית . זו לא אשמתה שכדי להעביר חוקים היא צריכה את ליצמן ועוד מחלות אחרות . יש אחרים שיכולים להניף את הדגל .
    הקריאה הנואשת הזו לפגוע בשלי עקב עמדתה היא כמו לשפוך את המים עם התינוק -אסור לפגוע בתעשיה הישראלית ואסור לפגוע בחברי כנסת שיש להם כוונות טובות ומוכחות – ולידיעתכם חריש היא לא בראש סולם העדיפיות הישראלי – כנראה שיש להקדים את המאבק בחרדים ובכפיה הדתית בכלל [כמו שנעשה במאבק הקוטג'] ואז יהיו גם תוצאות למאבק בחריש

  5. ניצן אביב
    Posted 22 ביולי 2011 at 15:40 | Permalink

    שלי יחימוביץ+מפלגת העבודה ועמדותיהן הפשרניות בכל תחום ובמיוחד בענין פיתרון למצוקת הדיור של הצעירים במדינה – הן עמדות בלתי קבילות שאבד עליהן הכלח!
    על שלי יחימוביץ להתפטר , או להיות מפוטרת לאלתר!!!

  6. יפתח
    Posted 22 ביולי 2011 at 16:42 | Permalink

    כל עוד שלי ממשיכה לדבוק בברית הקדושה עם מר עייני- אין סיכויי שאשנה את עמדתי לא לתמוך בה.

  7. יונה ניצן
    Posted 22 ביולי 2011 at 16:54 | Permalink

    לפני מספר חודשים הדהימה שלי ואיכזבה אותי מאד כאשר לא תמכה במאבק העובדים הסוציאליים-אולי חששה לנתק את קשריה עם מנכ"ל ההסתדרות שמכר אותנו בנזיד עדשים.
    אבל בלי שום קשר לשלי יחמוביץ הרי שנראה לי שכלל הציבור התעורר סוופסוף במדינת ישראל ולא מוכן לתת ולתת ולא לקבל תמורה.
    הבן שלי נמצא גם הוא באותו מקום של יושבי האוהלים-רק עכשיו מצא עבודה אחרי חצי שנה שהיה מובטל וכמו כן פוטר בשובו ממילואים.לכן גםתומך במאבק אבל לא מצטרף בגופו.
    הרי גם הוא,אם ירצה להתחתן,ייתקל באותם הקשיים
    מה ליעשות שאימא שלו עובדת סוציאלית וכולכם שמעתם במשך כמה שבועות מה המשכורות והתנאים שלנו

    "בזכות" עופר עיני נמכרנו כאמור ואין הישג ממשי ומה שיש מחולק לפעימות.
    אבל לחרדים באותה תקופה נתתנו במכה אחת תוספת של 350% על לא זוכרת מה

  8. סלינה שולמית שטיינר
    Posted 22 ביולי 2011 at 20:40 | Permalink

    איכזבת קשות
    אם האמנתי/קיוויתי שיש פוליטיקאי שיוכל לדבר בשמי…
    הגעתי למסקנה: אין!
    ואין עבור מי להצביע ואין במי לתמוך – שלי היא כמו כל הפוליטיקאים
    מגיעים לאמר מילה ואז מאכזבים

  9. מיכאלה מנדה ינקו
    Posted 23 ביולי 2011 at 10:04 | Permalink

    אני מסכימה עם כותבי הפוסט
    שלי, אין לך את הפריבילגיה להמנע מנקיטת עמדה בסוגיות עקרוניות כמו העיר חריש על השלכותיה ומצוקות הדיור של הציבור החילוני.
    כבר הסתאבת? מה יהיה כשתהיה לך משרה רמה ווולבו להפסיד?
    שלי העתונאית כבר היתה צולבת אותך בחקירת שתי וערב.
    אל תנמקי לעצמך הכל בשיקולי השרדות פוליטית כי אז תהיי כמו אחרוני הח״כים
    ואת מתהדרת בבסיס אידיאולוגי, שמעתי אותך מתקשטת בנוצות טווס אידיאולוגיות, אז ברגע האמת
    תבחני וזה אחד מהם.
    מיכאלה
    מיכאלה

  10. בתיה
    Posted 23 ביולי 2011 at 10:39 | Permalink

    שלי ידועה כבעלת דעות עקרוניות,. כמוך אני מסכימה עם הרבה מעקרונותיה.
    אבל-
    כשיש לנקוט עמדה כנציגת ציבור או להידבר עם חברי כנסת בנושא שהיא לכאורה מאמינה בו ובציבור המוחים בנושא- היא ממלאה פיה מים ומוצאת סיבות למה לא תוביל העניין בכנסת כנציגת ציבור ודעה.
    כך היה גם בשביתת העו"סים…
    במאבק העו"סים גם חדלה להתכתב עם המבקרים את מאמרה בנושא.
    ובכלל- אם יש ח"כ שבאופן קבוע אינו עונה על פניות הציבור- שלי יחימוביץ. [נכון שהיא לא היחידה במפלגתה ו/או במפלגות אחרות.
    ראינו שתי דוגמאות של ח"כ רגב המתלהמת בנושאים שהיא כנראה מאמינה בהם ובהתנהגותה דוחה שת"פ עם הציבור ומצד שני שלי המסרבת לצאת בראש חוצות ולהוביל הציבור…
    פני המנהיגות…
    מקוה שהדבר ייזכר בהגיענו לקלפי

  11. Posted 23 ביולי 2011 at 20:06 | Permalink

    ממש לא מפתיע. חברת כנסת מוכשרת לאללה, שנהיתה לפוליטיקאית שעושה את כל החשבונות הלא נכונים, כדי לקדם את עצמה.
    המודל הסוציאל דמוקרטי שהיא מנסה לקדם קורס בקול רעש גדול באירופה עם יוון, ספרד ואיטליה. ההשלכות של שוק עבודה קשיח מתוארות בהרחבה במאמר שפורסם בדה מארקר שעוסק במחאת האוהלים הרופאים והקוטג', בהסתכלות גלובלית.
    http://www.themarker.com/markerweek/1.671932
    יחסיה עם החרדים לא מפתיעים, זה מקדם את האג'נדה שלה, של ועדי עובדים חזקים, מיסים בשמיים וקביים למסכנים, על חשבון כולנו גם אם הם מוצצים את לשדנו . הסיבה שאיננה אומרת את דעותיה בנושאים מדיניים יכולה להיות רק אחת – היא נמצאת בעצם ימינה ממפלגת העבודה וקדימה, והיתה יכולה להיות בליכוד.
    ההשערה שלי שאם תיבחר, תוביל את מפלגת העבודה לשבור חזק ימינה בנושא המדיני, וחיבור עם ש"ס בנושא הכלכלי, מה שמחזיר אותנו כמובן לחריש ובעיית הדיור . על פי שלי ועמדתה בנושא הקוטג', "מגיע" לחרדים דיור מוזל, כי המדינה אמורה לדאוג לחלשים, ואם הם יהיו הרוב והכל יקרוס, זו כבר לא בעייה של שלי, היא הרי נעשתה פוליטיקאית כאמור.

  12. עדה גרשט
    Posted 24 ביולי 2011 at 18:43 | Permalink

    מי שיש לו ציפיות משלי יחימוביץ, מגיע לו להתאכזב. היא תיאבק עד נשימתה האחרונה למען כמה מאות קופאיות (ולא שלא מגיע להן שמישהו יאבק למענן), אבל תבעט ברגל גסה בעשרות אלפי עובדים סוצאיליים, שכל כך נזקקו לעזרתה ברגעים המכריעים של המו"מ אתם, שממנו יצאו חבוטים ומושפלים.
    נראה לי, כי המאבק על דמותה של חריש יכול לקבל מקום של כבוד במאבק שאנו עדים לו לאחרונה, ושמתגלה לא כמאבק של ילדים מפונקים שמתעקשים לגור ברוטשילד, אלא כמאבק של כל אלה שנשבר גבם אחרי שנים ארוכות שהם נושאים עליו מטען מיותר.

  13. Posted 24 ביולי 2011 at 21:13 | Permalink

    עשיתם עליהום על שלי היקרה. במשך שנים הייתה ברדיו פה לאנשים מוכים, לבעיות חברתיות קשות ולבסוף החליטה שזה לא מספיק וצריך להימצא בעמדה המאפשרת השפעה. כמה חברי כנסת אתם מכירים שטורחים לקרוא את האותיות הקטנות של כל חוק שמוצע ? הרי מרבית חברי הכנסת חותמים ולא יודעים על מה הם חותמים. שלי לא באה לכנסת בכדי לקדם את עצמה, זו טענה מרושעת נגדה.
    לראש מפלגה ולראש הממשלה צריכות להיות עמדות בכל נושא. שלי עוסקת בתחומים שבהם מצאה אתגר לאחר שנים של האזנה לרחשי הציבור. אי אפשר לבקש ממנה להתפזר לנושאים רבים מבלי שתאבד את יעילותה באותם נושאים שעליהם הפקידה את עצמה.
    אל לנו להרפות את ידיה על ידי ביקורת לא הוגנת. אין לנו הרבה חברי כנסת ישרים והגונים. אם שלי תגיע לעמדת ראשות העבודה, אני בטוח שתיכנס לעבי הקורה כפי שנדרש ממנהיג ובינתיים היא אינה מנהיג אך היא פרלמנטרית נדירה במקומותינו. חזקי ואמצי – שלי.

  14. יוסי גלעד
    Posted 4 באוגוסט 2011 at 14:32 | Permalink

    אני ממש המום למקרא הדברים ותוהה באמת אם מי שכתב את הפוסט באמת מתכוון לנימה אותה הציג.
    נשמע כאילו מוטב היה לו שלי היתה משקרת ואומרת שהיא נרתמת למאבק שלכם. היא ענתה תשובה אחראית.
    אדרבא. התפקדת למפלגת העבודה? אם שלי תעמוד בראשה ואנו נבחר בחכים כמוה אזי נטל המשימות הקיימות ועוד רבות אחרות יפול על יותר חכים.
    בעניין הברית עם החרדים. אני תומך נלהב בברית הזו. החרדים מייצגים השגים פוליטיים שאני רוצה שיהיו לכלל הציבור. עיני לא צרה בהם. ובהקשר הזה לומר כי הפוליטיקאים החרדים מקשיבים לרגשי הציבור שלהם זו פשוט בדיחה. שם יש צווים ופשקווילים ומצביעים גם כשלא מרוצים.
    אני חושב שמודל חריש הוא מודל מצויין לפתרון מצוקת הדיור ולכן צריך לעודד אותו לדרוש עוד כמותו לכו-לם!!!
    בעניין סוגיית המחאה מותר בהחלט להביע תמיכה רעיונית אידיאולוגית ולהתנגד או לא להסכים עם האופן שבו נעשים הדברים.
    בכל מקרה אני מאחל לכולנו כי שלי תהיה ראש ממשלה ובעתיד הקרוב מאוד.
    אני בעיקר מאחל כי מחאת האוהלים תתגבש גם לעשייה חברתית ולאחריות חברתית ארוכת טווח.
    והכי אני מייחל לפתרון דיור הולם ונגיש לכל הציבור גם באזור פרדס חנה.

  15. זאב דר
    Posted 12 באוגוסט 2011 at 17:33 | Permalink

    בזיון אמיתי, יש לבער את הטפילים מהשטח וגם את מנהיגיהם.

  16. אסף
    Posted 11 בספטמבר 2011 at 11:50 | Permalink

    תענו לי בבקשה על השאלה המרכזית: שוב ושוב אותן התגובות – שלי לא עזרה לעו"סים, שלי לא עזרה בדיור… האם האכזבה משלי גדולה מאשר מכל ח"כ אחר? האם אתם יכולים להצביע על ח"כ שכן עשה למען העו"סים, ואם כן, שאי אפשר לבוא אליו בטענות לגבי דברים אחרים? נשמע שהאכזבה משלי מעידה בעיקר על הציפיות ממנה, שפשוט אין מהח"כים האחרים. אולי מדוב חנין – אבל קשה להאמין שחד"ש תקבל יותר מ-2 מנדטים גם בבחירות הקרובות. אז למי נצביע בפריימריז? עמרם "מגלי חוף הכרמל" מצנע? בוז'י? אכן – צריך לדרוש משלי יותר בהרבה תחומים, אבל בבקשה, בתור מי שבוחר בפריימריז ביום שני, תעשו טובה ותפסיקו להגיד כמה אתם מאוכזבים ממנה בלי לענות על שאלה אחת במקום – אם לא היא אז מי כן? ממי שמעתם מה שרציתם לשמוע, וקיבלתם קבלות ותמיכה אמיתית. זה לא חכמה להגיד על מישהו כמה הוא גרוע, אלא אםנותנים אפשרות טובה יותר. ביקורת טובה היא ביקורת עם אלטרנטיבה.

  17. Posted 13 בספטמבר 2011 at 10:00 | Permalink

    אסף שלום.
    אתה מגיב מאוחר למפגש שהתקיים עם שלי לפני מספר שבועות, עם פרוץ מחאת האוהלים. הציפייה משלי , כמו מכל ח"כ אחר שדיברנו אתו, היא פשוטה – שתהיה קשובה ותבחן איך היא יכולה בפועל לפעול למען מטרות המעסיקות את תושבים שבאים לפגוש אותה, רבים מהם מצביעי עבודה. לצערנו לא קיבלנו כל תשובה קונקרטית אלא רק התחמקויות מביכות. גילינו ששלי מנותקת. השאלות שהפנינו כלפיה לא היו מכוונות ברמה האישית רק לעמדתה, אלא למה צריכה להיות עמדת המפלגה שהיא מעוניינת להנהיג בעניין חריש. היא סרבה להתייחס לנושא. בוא נשים את הדברים על השולחן. שלי לא מעוניינת לסכן את קשרי העבודה שרקמה בשנים האחרונות עם גפני ועם ליצמן וחבריהם בוועדת הכספים. היא לא תתעסק בנושא מעורר מחלוקת בעניין החרדי גם אם חברתית הוא הכי צודק בעולם. את עמדתה בסוגיות דת ומדינה היא מנסה לטשטש, והתחמקה מעיסוק בסוגיות כאלו. בתור חברת כנסת שיוצרת תדמית של ניקיון כפיים ושקיפות, היא מפזרת הרבה עמימות מסביב לנושאים אלו. היא לא רצתה להיפגש איתנו אפילו כדי להבין וללמוד את הנושא לעומק לפני שתקבע את עמדתה. ייתכן גם ששלי עדין לא הפנימה את ההבדל שבין פרלמנטרית בודדה במערכת שנאבקת למען חקיקה צודקת במשאביה המוגבלים, לבין מנהיגה של מפלגה היסטורית שעדיין נושאת את היומרה לשקם את עצמה ולחזור להיות מפלגת שלטון. אנחנו לא צריכים להצביע על האלטרנטיבות לשלי. נסתכל בעיניים לכל חבר כנסת שיבוא לכאן , ונשאל אותו מה הוא מוכן לעשות למען תושבי האזור, והאם הוא מוכן להירתם למניעת עוול ואיוולת גדולה בחריש שכל מדינת ישראל תשלם עליה. הגיע הזמן שכולנו נבחן את נבחרי הציבור שלנו לאור מבחן התוצאה ולא על סמך אמירות עמומות וכוללניות. דרך אגב, אם שלי הייתה מעוניינת לשמוע , היו לנו כמה וכמה הצעות לדרכים בהן יכלה לעזור, אך לא מצאנו שום אוזן קשבת.

הוספת תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תימסר. שדות החובה מסומנים בכוכבית (*)

*
*